Welkom in Amersfoort

Ons Leefstijl & Trainingscentrum is van ons allemaal. Samen werken we aan onze leefstijl doormiddel van beweging en sport te gebruiken als middel. Je kunt bij ons terecht voor budo -en vechtsporten voor jong en oud. Bekijk onze sporten en meld je aan.

Judo

De aller jongste kunnen al kennismaken met deze budo sport (tuimelen) Het is goed voor de motoriek, zelfvertrouwen en discipline. Judo bieden we aan van maandag t/m zaterdag. Vanaf 6 jaar is het echt judo en leren ze steeds meer over deze sport. Elk half jaar is er examen en kunnen de leerlingen het aan hun familieleden laten zien wat ze allemaal hebben geleerd.

Wanneer je wat meer richting de zwarte band wilt gaan is er een speciale kata les. In deze les, leer je hoe je kunt voor bereiden voor de zwarte band examen. Deze les vindt alleen plaats op donderdagavond.

Voor de 18 plus die ooit heeft gejudood of kennis zou willen maken met deze sport is aansluitend op de kata les op donderdagavond een recreanten groep.

Deze sportschool is ontstaan door de grote behoefte aan judo en heeft vele Nederlands kampioen gecreĆ«erd in de afgelopen 25 jaar. Maar ook andere judoka’s die internationaal bezig zijn.

Karate

Op maandag en vrijdag staat het bij Ons in teken van karate. De lessen zijn te volgen vanaf 6 jaar. Ook deze les is goed voor de motoriek en zelfvertrouwen. Vergeleken met judo heb je hier wat minder lichamelijk contact. De les voor de volwassen is maandagavond. Wanneer je ooit karate hebt gedaan en dit wil oppakken is dit de ideale les.

Aikido

Deze sport is te beoefenen vanaf 14 jaar. Het is een hecht groepje dat op dinsdag en donderdag avond bezig is. Een aantal gaan zondagochtend aan de slag. Aikido is een meer sierlijke budo vorm maar zeker een hele goede zelfverdediging. In deze sport wordt er gebruik gemaakt van de beweging en kracht van de tegenstander.

Kickboksen

Kickboksen bieden we aan vanaf 6 jaar op dinsdag en vrijdag. We vinden het belangrijk dat onze leerlingen de techniek goed beheerst en het niet gewoonweg schoppen en slaan is. Ook in deze les, net als andere vechtsporten lessen die we aanbieden, is er respect voor elkaar. Tijdens het sparren (wedstrijd nabootsen) wordt rekening gehouden met de tegenstander.

Meld je aan voor de 5 gratis lessen via onderstaande contactformulier